Muuta tekstin kokoa:

Tapahtuman peruuntuessa

Turun filharmonisen orkesterin peruuntuneiden konserttien lippuhyvitykset

Ohjeet koskevat ainoastaan tilanteita, jossa Turun filharmoninen orkesteri on perunut tapahtuman. Asiakkaan on haettava hyvitys peruuntuneesta tapahtumasta yhden (1) kuukauden kuluttua tapahtumasta. 

Tapahtuman peruuntuessa lipun ostaneet ja yhteystietonsa jättäneet asiakkaat saavat tekstiviestin tai sähköpostin peruutuksesta. 

TFO:n konserttien lippujen vaihtaminen ja lipun hinnan palauttaminen 

Turun filharmoninen orkesteri tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden vaihtaa jo ostetut liput lahjakortteihin tai pyytää rahat takaisin. 

1. Vaihda lippusi lahjakorttiin 

Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta ostopäivästä. 

Tarvitsemme vaihtoa varten lippujen tilaajan nimen, esityksen, esityspäivän ja paikkatiedot sekä postiosoitteen lahjakortin postitusta varten. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme kulttuuri.myynti@turku.fi tai 02 262 0333. Puhelimeen vastaamme arkisin klo 9-15 välillä. 

2. Pyydä rahat takaisin

Jos olet ostanut lippusi Konserttitalolta, toimi näin:

Jos olet ostanut lippusi Konserttitalolta ja haluat, että lippusi hinta palautetaan sinulle takaisin, täytä lomake lipun hinnan palauttamiseksi. Linkistä löydät palautuslomakkeen sekä lomakkeen täyttöohjeet. 

Jos olet ostanut lippusi Lippupisteen verkkokaupasta tai myyntipisteestä, toimi näin:

Lippurahojen palautuksia voi hakea tämän verkkolinkin kautta: https://web.lippu.fi/palautus/

Liput voi myös palauttaa postitse yhteystietojen ja tilinumeron kera osoitteeseen:
Lippupiste Oy / ”Tapahtuman nimi” palautus
Kalevantie 2 (B-talo)
33100 Tampere

Myyntipisteet eivät käsittele palautuksia tällä hetkellä lainkaan. Palautusten maksamisessa voi olla viiveitä.

Tapahtumien peruuntuessa tai siirtyessä toiseen ajankohtaan TFO eikä Lippu.fi palauta Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeistuksen mukaan lipun oston yhteydessä perittyä palvelumaksua eikä mahdollisia tilaus- ja toimitusmaksuja. Jos lippuun ei ole merkitty palvelumaksua, pidätämme lipun oston yhteydessä perityn lippukohtaisen palvelumaksun (€ 0,50 - € 3,50).

3. Peruuntuneet väliaikatarjoilut

Oletko ostanut väliaikatarjoiluja Turun filharmonisen orkesterin peruuntuneisiin konsertteihin? Olethan yhteydessä Konserttitalo Cateringiin. 

Konserttitalon muut konsertit

Turun konserttitalon muista konserteista vastaa tapahtumajärjestäjä. Katso tarkemmat tiedot kyseisen tapahtuman sivulta. 

Oletko ostanut väliaikatarjoiluja Konserttitalon muiden tapahtumajärjestäjien peruuntuneisiin konsertteihin? Olethan yhteydessä Konserttitalo Cateringiin. 

Asiakaspalvelu

Turun konserttitalon asiakaspalveluun saa yhteyttä puhelimitse ja sähköpostilla. 

Puhelin: ma–ti ja to–pe klo 9–15, ke klo 9–12
Puh. (02) 262 0333
kulttuuri.myynti@turku.fi